W systemie webSilver w celu pełnego opisania planowanych zadań opiekuńczych zdefiniowane są co najmniej cztery dokumenty.
ZP – Zlecenie zadań pensjonariusza, to dokument główny, w którym operatorzy zapisują formalne, regularne usługi, które należy świadczyć na rzecz pensjonariusza. Dokument ten najczęściej stanowi specyfikację i załącznik do umowy świadczenia usług opiekuńczych.
ZD – Zadania dzienne, to dokument roboczy, który powstaje automatycznie. System webSilver automatycznie z rozpoczęciem kolejnego dnia, na podstawie zawartości dokumentów ZP, tworzy dokumenty ZD dla każdego pensjonariusza z wykazem usług do wykonania bieżącego dnia. Opiekunowie podczas dnia pracy działają właśnie na tych dokumentach.
DZ – Dodatkowe zlecenia zadań pensjonariusza, to dokument, który jest obsługiwany automatycznie i jest związany z procesem umożliwiającym przesuwanie usług na późniejsze dni.
ZV – Zadania dzienne planowane, to dokument, który podobnie jak DZ jest obsługiwany automatycznie i jest związany z procesem umożliwiającym przesuwanie usług na późniejsze dni.