Zdarzają się sytuacje, kiedy należy przenieść zaplanowaną usługę na inny termin.
Aby wprowadzić taką zmianę musisz zarejestrować się jako opiekun, czyli wybrać ikonę ze swoimi inicjałami z górnego paska ekranu.
W tym przykładzie usługa wyprowadzenie psa została zaplanowana na godzinę 14:57.
Po kliknięciu pomarańczowego przycisku w wierszu usługi zobaczysz okienko, w którym możesz wpisać lub wybrać z kalendarza datę oraz czas wykonania planowanej usługi.
W tym przykładzie zmieniono jedynie czas na 19:00. Dlatego usługa jest widoczna dalej w wykazie zadań dziennych.
Jeżeli jednak zmianie uległaby data wykonania usługi (w tym przypadku jest to dzień następny o godz. 13:00), to usługa pozostanie jako pozycja w wykazie usług dziennych, ale nie będzie można jej zaakceptować a w kolumnie Status pojawie się ikonka strzałki (oznacza, że usługę przeniesiono).