Komunikacja dwustronna w webSilver jest realizowana z wykorzystaniem narzędzia Meet. Umożliwia ono prowadzenie rozmów wideo, wykorzystując zdefiniowaną wcześniej sesję. W ww. narzędziu sesje są trwałe i można je przypisać do inicjujących połączenie opiekunów.
Komunikację dwustronną, czyli połączenie pensjonariusza z rodziną inicjowane jest przez opiekuna przez wybranie przycisku
Aby jednak było możliwe połączenie, to wymagane jest wcześniejsze zainstalowanie komponentów oraz odpowiednia konfiguracja..
Sprawdź, czy na urządzeniu, z którego będzie korzystał opiekun jest zainstalowany Meet. Jeżeli nie, to skorzystaj z aplikacji Sklep Play. Odnajdź aplikację i naciśnij przycisk Zainstaluj
Proces instalacji przebiega automatycznie i bedziesz otrzymyła jedynie informacje o etapie i postępie.
Po zainstalowaniu połącz konto Meet z kontem w Google.
Jeżeli opiekun nie ma zdefiniowanego konta w Google, to musi to zrobić, aby informacje spływały na adres poczty internetowej w Google.
Meet zaproponuje w kilku etapach możliwość korzystania z wybranych funkcji urządzenia mobilnego. Proponujemy zezwolenie na wszystkie opcje.
Na tym etapie zakończona jest konfiguracja Meet na urządzeniu mobilnym.